Матеріали Інтеренту до питань курсу
1. Особистісно-зорієнтовне навчання мови та літератури.
2. Компетентнісний підхід до навчання мови та літератури.
3. Комунікативна спрямованість навчання української мови в загальноосвітній школі.
4. Концептуальні засади когнітивної методики навчання української мови.
5. Пошукове (евристичне) навчання на уроках мови та літератури.
6. Проблемне навчання на уроках мови та літератури.
7. Актуальні проблеми навчання української мови у двомовному середовищі.
8. Навчання мови на основі тексту.
9. Ситуативні завдання як засіб формування мовленнєвих і комунікативних умінь.
10. Міжпредметна інтеграція як перспективний напрям реалізації новітніх технологій.
11. Вивчення навчального матеріалу укрупненими частинами на уроках мови та літератури.
12. Розвиток творчої особистості учня на уроках мови та літератури.
2. Компетентнісний підхід до навчання мови та літератури.
3. Комунікативна спрямованість навчання української мови в загальноосвітній школі.
4. Концептуальні засади когнітивної методики навчання української мови.
5. Пошукове (евристичне) навчання на уроках мови та літератури.
6. Проблемне навчання на уроках мови та літератури.
7. Актуальні проблеми навчання української мови у двомовному середовищі.
8. Навчання мови на основі тексту.
9. Ситуативні завдання як засіб формування мовленнєвих і комунікативних умінь.
10. Міжпредметна інтеграція як перспективний напрям реалізації новітніх технологій.
11. Вивчення навчального матеріалу укрупненими частинами на уроках мови та літератури.
12. Розвиток творчої особистості учня на уроках мови та літератури.
- Мозковий штурм. презентація
- Вивчення синтаксису із застосуванням технології розвитку критичного мислення 13. Індивідуалізація та диференціація навчання на уроках мови та літератури. 14. Інноваційні прийоми активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови та літератури.
16. Використання інтерактивних технологій на уроках мови та літератури.
17. Ігрові методи та прийоми на уроках мови та літератури.
- Селевко Г. Великая иллюзия. Игра как метод обучения // «Учительская газета» №40 (10069) / 2005-10-04 http://www.ug.ru/?action=topic&toid=11147
- 18. Групові методи та форми роботи на уроках мови та літератури.
20. Навчальні технології організації проектної діяльності учнів на уроках мови та літератури.
21. Технології організації самостійної навчальної діяльності школярів на уроках мови та літератури.
22. Програмоване навчання на уроках мови та літератури, сучасні електронні засоби навчання.
23. Інформаційно-комунікативні технології на уроках мови та літератури. Комп’ютерні технології на уроках мови та літератури.
- Дмитреева О. Компьютер бесполезен! // «Учительская газета» №14 (10043) / 2005-04-05
Постоянный адрес статьи: http://www.ug.ru/?action=topic&toid=8935
- Постоянный адрес статьи: http://www.ug.ru/?action=topic&toid=8935
25. Нестандартні форми роботи на уроках мови та літератури.
Приємно бачити, що ви зацікавилися пропонованими матеріалами. Сподіваюсь, що ви не тільки скористаєтеся цими матеріалами, а поповните нашу інтернет-біблотеку. Про ваші знахідки пишіть у коментарях і на моїй сторінці. Створимо гарну інтренет-бібліотеку разом!
ВідповістиВидалити