четвер, 29 листопада 2012 р.

Назустріч новому досвіду

Ось і завершується російська практика, всі дописують останні рядки документації і починають розробляти конспекти уроків з української практиці! А що я? Я також починаю працювати над конспектами, та ще диплом...Пару тижднів тому я вважала, що мій мозок не винесе навіть щось одне, АЛЕ!

Після того як я витримала всіх лікарів та поїздки, зрозуміла - я зможу все! та буду намагатись не загубитися знов серед цих лікарських паперців та знущань! я буду тримати руку на пульсі життя студента - прктиканта, коментувати кожень день дівчат та радіти їх успіхам! 

4 коментарі:

  1. Мабуть, доведеться оголошувати конкурс не найкращий урок, а на найкращий конспект. Треба ж вас простимулювати, щоб ви знову відчули наш вир нашого студентського життя. Ви як?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!) Після поїздок захворіла, але в мене велике бажання приїхати на круглий стіл, тому я маю одужати за ще три дні.

      Видалити
    2. Приїжджати тільки здоровою!!!

      Видалити