2 урок. Юліано, а де текстова основа? розвиток комунікативних умінь? творча комунікативна вправа в кінці уроку? Сторінка учнівського зошита дала б уявлення про письмові види роботи учнів, її планувати обов'язково. 1 урок. уточніть тему - розповідь чи опис?
Навіть у плані-конспекті обов'язково прописуються орієнтовні відповіді учнів, пояснення та коментарі, які ви очікуєте від учнів, письмові вии робити. Якщо ви це не плануєте, то у вас відсутні оріжєнтири вашої роботи, якщо ви не можете дати відповідь. то й учні її не дадуть. Потрібно планувати і навідні питання.
Не беріть кількістю, зробіть хоча б по одному розгорнутому (продуманому до нюансів) конспектів уроку. Удоскональте те, що вже написали. Нагадую, ви мали планувати інтерактив на уроках.
2 урок.
ВідповістиВидалитиЮліано, а де текстова основа? розвиток комунікативних умінь? творча комунікативна вправа в кінці уроку? Сторінка учнівського зошита дала б уявлення про письмові види роботи учнів, її планувати обов'язково.
1 урок. уточніть тему - розповідь чи опис?
Навіть у плані-конспекті обов'язково прописуються орієнтовні відповіді учнів, пояснення та коментарі, які ви очікуєте від учнів, письмові вии робити. Якщо ви це не плануєте, то у вас відсутні оріжєнтири вашої роботи, якщо ви не можете дати відповідь. то й учні її не дадуть. Потрібно планувати і навідні питання.
ВідповістиВидалитиДякую за зауваження, опрацюю та скину ще раз!
ВидалитиНе беріть кількістю, зробіть хоча б по одному розгорнутому (продуманому до нюансів) конспектів уроку. Удоскональте те, що вже написали.
ВідповістиВидалитиНагадую, ви мали планувати інтерактив на уроках.